25 listopada 2014

Rozgrzewająca herbata korzenna z hibiskusem i dziką różą






Znów miałam przyjemność przetestować nowe smaki herbat Richmont.
Ten smak wyjątkowo przypadł mi do gustu. Herbata pięknie pachniała cynamonem i korzennymi przyprawami, co idealnie komponowało się z hibiskusem, którego bardzo lubię. Nie musiałam od siebie specjalnie nic dodawać, dorzuciłam kilka kwiatów hibiskusa i kawałeczek cynamonu, ale to w zasadzie bardziej dla oczu :)
Pyszna herbata na ten jesienny czas, dodatkowo z dawką witaminy C.
Polecam bez zastrzeżeń.



saszetka herbaty Richmont "Mexican Dream"
3 kwiaty suszonego hibiskusa + 1/2 szklanki zimnej wody
kawałeczek kory cynamonu
1 gwiazdka anyżu
2 łyżeczki miodu



Suszone kwiaty hibiskusa zalewamy 1/3 - 1/2 szklanki zimnej wody na ok 10 minut aby się rozwinęły.
Zaparzamy saszetkę herbaty w małym czajniczku zprzyprawami zalewając wszystko wrzątkiem.
Zaparzamy ok 8-10 minut.
Przelewamy herbatę do wysokiej szklanki, dosładzamy miodem, wrzucamy kwiaty hibiskusa dla witamin i koloru. Smacznego!











Rozgrzej się na jesieńRozgrzewające napoje na jesień




zBLOGowani.pl


11 komentarzy:

  1. Pyszności :-) mi ta herbatka też bardzo smakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. idealna na jesienno-zimowe dni :)
    www.filizanka-smakow.blogspot.com - zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak Zuzia o tej porze dobra herbatka na wagę złota. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię jesienne i zimowe herbatki. Ja też mam swoje ulubione smaki. Dlatego wiem co znaczy przywiązać się do swojej ulubionej herbaty. Dodatkowym atutem takich herbatek jest aromat i piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez miałam okazję wypróbować te herbatki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swego czasu uwielbiałam herbatkę z hibiskusa:) Twoja wygląda doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  7. pyszna herbata, podrzuć Zuzka, bo mnie zaczyna "rozkładać na łopatki" :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie!:D
    Dziękuję z udział w akcji!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham rozgrzewające herbatki, ale takiej jeszcze nie piłam. Koniecznie muszę ją wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, zajrzyj po kolejny przepis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...